ååå vill inte..

Jag ville inte gå på den sketna pratiken...får ju inga pengar för de...suger verkligen!:(

Skulle gjort så mycke idag eller inte mycke men ja skulle ha tränat. Pallar inte stressa mig ner till stan när ja snart börjar.
Ringde hyresgästföreningen klagade ju på att de har fortfarande inte fixat min lägenhet, de har ju gått ett halvår de är nu den 5 gången ja klagar och ingenting har hänt. Så vi får väl se vem som kommer knackades på min dörr i veckan;) Jag litar inte på dem som äger fastigheten, de har sagt att de har varit här så många gånger nu och att de har kontaktat mig...och grejor Bullshit:P Så man får fixa saker i egna händer, tråkigt nog.

Ha ha vilken dag igår..var på donations föreläsning. Sen efter en halvtimme av filmen vi fick se med mycket skärande, sprutor, slangar...mådde jag illa. Kände jag var nära å svimma. Så ja stack ut på toaletten. Tyckte det var skit pinsamt. VIlle ju inte svimma där folk var. Så jag vaknade på toaletten istället. Jag fattar inte hur jag kan vara så känslig allstå. De är ju tur man kan slippa sådana grejor som undersköterska...:)

Så jag var säng liggandes hela dan igår, nästan iallafall. Ja som skulle träffat Cizi och gått på bio å allt, typiskt:( men jag blir så dålig av de...

Satte upp mina gardiner i veckan, ja jag fick ju göra de....alla ser ju in, däremot bra för dem som har utsikt men inte för mig:P ...om dem nu vill titta in...

Sen vill jag varna för höst förkylningar är ute och härjer igen, läste i tidningen om det idag. Gå inte heller mer än 10 meter för nära någon som nyser eller hostar, det är riskzonen för att du blir smittad! Några smittbärare är ju Karolina och Erika, håller er innanför dörrarna!!! Krya på er töser!!!:) De var väl tur jag kanske inte var med i lördags ändå, så slapp jag bli smittad av er dricka:P

Nu skall ja fixa mig snart i ordning å dra ner å handla lite käk så man överlever dagen...




Sen vill jag tillägga att hösten kan vara väldigt vacker, även om den kan vara väldigt grå och tråkig med:)

Kommentarer
Postat av: karolina

Hej gumman, ja jag håller mig inne ett tag till iaf ;)

Myyyyys på. Puss Puss

2008-10-16 @ 18:00:32
URL: http://barolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0