Utkast: Idag känns ...

Idag känns de lite bättre med allt. Men fortfarande tankar och funderingar kring saker.

Var i skolan idag. Tränade. Å är nyklippt:) Hon är så himla söt frissan alltså!:) ha ha stötte på mig lite faktiskt. Men hon menade inget illa med de. Hon är bara överdrivit snäll, och trevlig.  Hon sa till mig "Paulina, om ja hade varit en kille, då hade jag sprungit efter dig" ha ha ja man får väl ta åt sig, de var ju en snäll komplimang! :)

Ja nu är de höst har ju regnat. De börjar bli mörkt. Jag tycker hösten kan vara mysig, de fattas ju bara någon å mysa med:)

Får hälsa på familjen snart, känns som de var en evigheters sist.




Min underbara älskade lillebror, MITT ALLT!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0