vilken helg...

Ja vad skall man säga...

Börjar med å säga att "dark knight" är sjukt bra!! Verkligen värd å se!!!

Shit vilken helg...

Fredag

Ja då frågade sandra om ja var sugen på, typ festa:P ja jo klart hade ju inget planerat förrutom att ja skulle jobba klockan sju på lördag morgon:( Ja så jag stack till Sandra då men en hel bag in box. När de har gått då ca 2 timmar. Då är hela bag in boxen slut ha ha kan inte fatta de allstå. Ja så glada i hågen sticker ja å hon ner först på bishops där vi knappt kan stå på benen...*pinsamt*  Sen sticker vi bort till Harrys. Ganska nice ställe, lite äldre folk men kul hade man. ..å sen kom man hem typ halv sex, och skulle börja kvart över. Så mycket sömn fick man.

Lördagen

Hm...Ja då kom evelina, karolina och erika till mig. Måste säga att de var riktigt kul å träffa evelina igen. Det var riktigt längesen gumman:)
Vi körde ölspelet. Men tyvärr så var de en person som inte tålde så mycket, så de hände en olycka å hon deckade. Ja sen stack Karolina, å hon vet fortfarande inte varför:P
Så då var de bara ja å eve som stack ner. Först var ja tveksam till tivoli men vi stack dit ändå. Ja där står ja å evelina dansar. Å sen så stack hon hem, fattar ingenting. alla bara överger mig liksom:P Ja då var de bara ja kvar. Så jag fick roa mig själv. Kommer hem vi sex igen. Ja de var tur att ja fick sova lite iallafall innan ja började jobbet idag. Men de har varit tufft:P



Erika, Karolina och Evelina- mina tre charm troll:)



Ja vilken helg allstå, men man har varit duktig som har gått till jobbet iallafall:)
Helgen har gått så snabbt så man känner man inte har hunnit med något vettigt. Men nu är de ny vecka, nya tag, tills nästa helg;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja,det var en skoj kväll gumman:) Blev en grogg för mkt bara,hehe... Varför kan man inte trycka upp den bilden på mig? Pusssssssssss

2008-09-22 @ 11:12:23
URL: http://evelinaskold.blogg.se/
Postat av: BARRO

Haha, jag vet. Sjukt var det. Men men bättre lycka nästa gång eller hur gumman?

2008-09-22 @ 17:00:47
URL: http://barolina.blogg.se/
Postat av: whatever

ja eftersom alla andra har kommenterat kan väl jag med då..haha lönt att skriva "en som däcka..", svårt o lista ut att de var ja liksom;P..

2008-09-23 @ 15:09:03
URL: http://mrsxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0