Lite om mig själv.

Det var längesen man gjorde sånt här, men de är ganska kul:)



Är du singel?
Hm singel Ja, önskar man inte var de. Allting skall istället vara så komplicerat än bara tuta å köra:P
Men i Juli, Augusti dyker han nog upp:P

Vad tycker du om kärlek?
Det är UNDERBART och det kan vara ett RENT helvete....

Har du flashat/strippat nångång?
Ja klart:)
När kramade du någon sist?
Hm...igår var nog senast

Vad är det galnaste du har gjort?

FÄRJAN väl, det var sjukt kul och vi festade 3 dagar i rad...:) fast de som var nog galnare var väl å springa runt blå i stan med megaphone å inne på hemköp med lär ju vara ingenkänd sen efter Färjan å som en galen smurf:P

Tränar du något?

Ja en hel del, försöker hinna med 4-5 ggr i veckan är de fint väder springer ja i Pålsjöskog:)

Saknar du någon speciell person?
Ja.....:(

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
Har svårt att bli kär i någon men har lätt för de om jag träffar någon rätt så mycket:)

Sen när jag väl träffar så är allting komplicerat. Fast jag önskar att det inte var det...

Har du svårt för att bli kär?
Jag hittar alltid fel....:(
När kysste du med någon sist?
För en vecka sen (tror ja)

Ångrar du det?
NOPE...

När fick du senast en komplimang?
Kommentar fick jag senast i torsdags....att man var sjuk snygg:P
Har du hånglat med någon av samma kön?
Ja....min specialité :P kan inte motstå...

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
Ha ha på fyllan har väl hänt...
Gjort något riktigt dumt:
Ja de har jag, kan vara en ritkigt stygg flikka med...:P

Gjort nåt olagligt:
Ja de har man gjort i sina dar...de har väl alla?eller?

Blivit polisanmäld:
Nej de tror ja inte...:P
Fått din mamma att gråta:
Ja....om inget annat så har jag nu.

Skämts över dina föräldrar:
Ibland kanske. Men familjen betyder allt för mej...

Skämts över dig själv:
Ja många gånger man tänker guuuuuuud ....

Sagt jag älskar dig och menat det:

Säger det bara när jag menar de. varför säga de annars?
Bråkat med din flickvän/Pojkvän:
De gör väl alla....

Dricker du:
ALLTID:) men har lugnat ner mig en hel del...

Vilka kläder sover du i:
trosor

Vad hatar du verkligen:
Falska människor. Sega människor
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:
Nope....
Är du ensam nu:
Ja helt ensam en annan gick precis...å fresten glömde Minella:P

Vill du gifta dig:
Om jag hittar den rätta så någon dag då kommer jag göra det helt annorlunda...
Vill du ha barn:
Men den rätta men inte nu

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng:
De du...nej men en person jag träffar då och då:)

Såg dig gråta:

Tror de var Sandra...

Fick dig att gråta:
De var längesen någon fick mig minns jag inte...brukar inte gråta så.

Du delade en drink med:
Med mig själv:)

Du gick på bio med:
Föräldrarna sist

Skällde på dig:
Minella...för jag inte har varit hemma så mycket:P

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?'

Gråtit:
Aldrig nästan kanske en vecka sen.
Kramat någon:
Ja, MYS:P

Pussat någon:
Ja

Köpt någonting:
Det var ett tag sen ...

Sjungit:

Min röst...den vill ni inte höra:P

Saknat någon:
:)

HAR JAG?

Digitalkamera:
YES
Telefon på rummet:
Hm....mobilen är den enda...

Egen dator:
Ja:) sitter på den nu...

Könssjukdom:
Ehhh??? de hoppas ja VERKLIGEN inte.

Husdjur:
MIn lilla Minella, en kisse:)
Bra kompisar:
Ja en hel del.....
Tar du receptbelagda mediciner:
Nope

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0