Uppe tidigt...

Idag är jag uppe rätt tidigt. Tänkte att jag för en gång skull skulle upp och tvätta i vettigt tid vill ju inte sitta inne på dagen nu när de är så fint väder:) Lite förbannad på någon annan som torkar på min tvättid. Där hänger skit mycket kläder så de har väl tvättat hela natten. Har ingen plats till hänga mina egna :(

Idag blir de och gå i pålsjöskog förmodligen blir de milen- skall försöka springa halva. Sen drar jag nog ner till gymmet ikväll med Miriam. Förmodligen blir det en runda på Gröningen i detta fina vädret. Fick höra att man har blivit lite smalare. Kanske inte konstigt. Hela förra veckan gick/sprang  jag och Sandra 3- 4 ggr i Pålsjöskog. Så himla skönt alltså. Måste se vettig ut till beach 2009:)

Klockan har blivit 08.43 och solen kikar fram:) härligt....

Måste säga att jag saknar grymt mycket familjen. Har nu inte haft kontakt med dem i mer än en månad. Känns så tomt och inte kunna slå en signal och ringa upp mamma. ..

Får väl trösta mig med lite nya kläder från H&M som kommer i veckan:)


Tjingiling....





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0