Återställd-efter 2 dagar

Igår fick jag ringa ett samtal. Ett samtal som kändes tungt att ringa. Men det var en lättnad ändå, ångesten kröp ut efter hand. Man fick höra en del hemska saker. Man fick ta en del skit. Att inte bli accepterad för hur man är. Eller behöva bryta kontakten med dem man älskar kändes fruktansvärt. Att försöka åter försöka leva ett liv som dem, men ändå misslyckas och dras tillbaka till samma sak. Är de då rätt? Är det då de man vill i sitt liv? Att höra att man inte älskar dem man älskar allra mest i sitt liv. "Hur kan du göra så mot oss?". De kändes fruktansvärt. Nu har ja bara en sak till och göra.

Var nere hos frissan idag. Allstå behöver man ta hårdhandskarna för dem skall förstå? Skall ja behöva vänta en vecka på att en frisör som gjorde mitt hår gjorde inte ett ordentligt jobb skall få en andra chans? 
Inte en vecka varje fall när håret trillar ner. Är riktigt arg...

Imorgon blir det försäkringskassan som gäller. Skall ha lite uppgifter på min pappa som jag aldrig har träffat. Mina föräldrar skildes sig när jag var tre månader. Eller så kan jag ju lika bra söka till "spårlös" har ju ändå varit med i färjan så varför inte?

Jobbet ringde. Jag berättade som de var. Fick ju ringa upp kanal 5 och höra med dem om de kunde ta väck den delen. Men nej de kunde jag inte kräva men de skulle se vad de skulle göra. Så tar dem säkert med dem bara för att jag inte vill.  Men Belinda sa att de inte var någon fara, kan ju vara någon som ta illa upp men jag skulle inte bryr mig om de. De var ju ändå inget som bröt tystnadsplikten eller jag sa något dumt. Utan ett litet skämt om mitt jobb. Får väl komma upp och prata med henne igen. Hon gav mig varje fall jobb:)
Ibland undrar man om man har en hjärna kvar, man har ju klart söpit en hel del så. Eller om man blir blond när man dricker?

Nu har killar börjat öppna mer ögonen och kallar mig galning och grejor. Man är nog de. Kanske bör spärras in så man inte hittar på fler GALENHETER och behöver ha ångesten springades efter en. Men efteråt ärligt skrattar man oftast åt det. Blir fler fester. Man träffade jätte många trevliga tjejer, som är kända för festa och ha kul på sina fester. Å återförening med gänger blir det nog. Vi har ju kontakten!

Fler kryssningar är man sugen på så en del annonser idag. SINGELkryssningen skulle inte vara dumt Erika:p

¨

Galet kan man säga de här var! Tre champanger sprutades i hytten. Robban slängdes i luften..å alla andra sjunger!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0