Helgen

Den här bloggen kommer inte få mig och dölja längre saker...

Hot hot hot:P

I helgen var jag å min hotta sambo ute:) Ja galen helg de har varit. Ja som vanligt springer runt och fåna mig, dansar och kommer med sjuka kommentarer. Folk snackar och skrattar å säger; "Paulina ha ha hon är sjukt galen"

Jag vad gjorde ja. Jag söp från torsdag till lördag. Kanske för att dränka lite sorger. Kanske för att ja å Mimmi var deppiga och kände för att dricka. I torsdags var vi på harrys. Knappt något folk. I fredags blev vi uppraggade stup i kvarten:P å en person blev kinkig på en för de- vad skall man göra?:P

I lördags, så blir Paulina uppraggad av en tjej, å man fick höra man var hot:P

Jag dansade, skojade och Simon skrattade ...

Jag har aldrig påstått att ja är normal....



Puss kalas....smaskens:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0