Hatar skolan

Måste säga att jag är så jävla trött på skolan....
Alla dem här uppgifterna. VIll göra dem färdigt så jag slipper och tänka på den. Har ju kommit väldigt efter med. I helgen blir det och jobba från fredag- tisdag kommer man tjäna lite slantar. Sen blir det praktiksera på lasarettet av 57. Det håller på fram till den 6 juni när jag egentligen slutar 5. Psss...att ja tänker vara där på lördagen...ha ha in my asssss....!!Blir lite arg för hur dem har satt mitt schema en helg kan man väl jobba men två...
Skönt att det är snart slut tar ju examen 5 juni sen är jag färdig. Börjar jobba då direkt efteråt. De här med Sthlm vet jag inte hur det blir. Känns som ja är med skåne tjej:) Älskar Helsingborg på somrarna, och sen har ja många bra vänner här!

Näää nu får jag banka ner lite vett å bli färdig med saker och ting!





En vanlig dag upp och ner ....:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0