Som man bäddar får man ligga...

Av respekt nämner jag inte ditt namn. Men du vet vem du är. Du vet vad du har gjort mot mig. Du var min bästa vän sen sårar du mig djupt.  Du skulle bara låtsas som ingenting och vara som vanligt mot mig. Du har gåttt bakom ryggen på mig flera gånger, falsk och opålitlig de är var du är!!!! Vill inte se dig, vill inte vara din vän, du är inget för mig. Förlät dig första gången, de var nock nog. Men göra samma misstag två ggr, näää sådana grejor förlåter man inte!! Å du sårar inte bara mig utan flera andra! Sen att du vet vad jag har varit med om, vet hur jag har de. Å du vet att av repekt skulle jag aldrig göra så mot dig! Vi pratade om detta innan. Men tror inte du har ett samvete för de, ångrar dig tillräckligt djupt de är en anledning jag inte vill vara med dig.....

Ny vecka, skall ta tag i mig själv! Detta skall verkligen inte få ner mig, trots att de gör väldigt ont. Jag önskar jag bara kunde slå en pling till mamma och berätta allt skit jag har varit med om som hon ännu inte vet om. Men nu kan jag inte de. Vem skall ja då vända mig till som jag skall ha förtroende för? Mamma berättade för mig att liknande sak hände för henne. Att man kan inte lita på sina bästa kompisar. Hon har rätt! Saknar henne otroligt mycket! Hon är den enda ja kan lite på.....


Känner mig såååååå sårad! Pallar inte detta mera.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

what doesn´t kill you only makes you stronger..det tänket får man ha när tråkigheter händer.eller iaf försöka

2009-05-19 @ 12:08:55
Postat av: Anonym

Jo de är ju så:)

2009-05-19 @ 12:33:36
Postat av: Emma

Ja förstår dig gumman varför du var ledsen. De hade jag med varit men finns alltid där för dig om du behöver det. Å du verkliga vänner sviker inte på de sättet. Hör av dig om fika i veckan! puss

2009-05-19 @ 12:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0