Madrömmar- Närmar sig Halloween

Så tråkigt. Har haft så många madrömmar nu. Allt från att jag blir jagad och dödad till konstiga saker. Fast jag har mig själv att skylla på. Kollade på ;






...igår kväll! Måste säga att den är väldigt bra. Men jag har aldrig gillat spooki filmer. Exorcisten- säger de allt?

De handlar om Samara som försöker ta över en pojkes liv. Mamma gör allt för hon skall misslyckas och försvinna från deras liv. Alla andra i närheten dör av hennes närhet när hon inte gillar de dem säger. Ja den är ganska bra men man kanske inte se den direkt när de är läggdags om man är nojig, vilket jag är!

Vågar man se i helgen fler sådana här filmer? :S

Tidigt morgon med lite sömn. Väntar på moster skall hämta mig så vi skall dra ner till arbetsförmedlingen. Blir blogga och de Voice nu på morgonen!

Näää nu skall ja alldeles strax göra mig ordning och bli hämtad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0