Bla bla bla

Vaknade halv elva. Så skönt och sova ut! Jobbet ringde idag så de är dags för att jobba
imorgon, RÖD DAG= mycket pengar och så skall man jobba söndag med!:)

Var på elgiganten och kände de var dags att köpa mp3. Älsklingen har ju en Ipod touch. Tänkte köpa den men ville ha en liten mindre. Så de blev en Ipod Nano 8 gb. Vilket jag kände räckte. Vem laddar ner liksom 10 000 låtar på en 16 gb. Visserligen kom jag på efteråt att de inte var mycket skillnad. Så ja. Men skitsamma! Lätt å vara efterklok minsann!!

Veckorna går fort och jag är redan i vecka 24. :) Ultraljud nästa vecka! Då får jag veta om de är en flicka - säkerligen!  Märker att det börjar ta emot rygg och bena. Vilket är inte bra för nu har jag sagt jag skall jobba ytterligare 2 månader till!






Ullared- Ja handlade för ganska mycket hahhaha visserligen sa Johnny att jag inte fick handla för 7000:- och inte 6 kassar. Så jag handlade för 3500 och packade ner hårt i kassarna så de blev fyra:P hahha man får vara smart!
Blev ju mycket bebis saker och en del kläder. Måste säga att dem har rätt fina kläder där!! Tack Emelie och Carolina för en trevlig dag!

Idag blir de städning och SYSTEM OF DOWN som gäller:D as braaaa!!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag drömde om dig i natt. Att du bara hittat på att du skulle ha barn, hahaha =) Hoppas allt är bra med dig!!

2010-04-07 @ 10:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0