Fredag-veckan har gått foooort!!

I onsdags var Erica här och grillade med mig!! Riktigt fint väder allstå!:)

Å vi lyckades ganska bra denna gången!



resultatet blev så här;



En MacDonals meny:)
Riktigt gott!


Igår var älsklingen ledig från jobbet för vi skulle på ultraljudet. Gillade inte barnmorskan dum i huvudet. Började kommentera att man skulle ändra sin livsstil och grejor. Å var världens tråkigast man fick inte se mycket av lillen. Tog totalt 10 min för hon var försenad, plus kunde hon inte den nya maskinen riktigt!  Visserligen har hon blivit lite större. Så de var svårt och se helheten. Men hon vägde 700 gram, och jag är i v.25. De var normalt och totalt kommer jag få klämma ut en 3,5 kg bebis! Vilket jag hoppas skall inte vara några problem!!:)

Sen var vi åt på Budda. Riktigt fint mat. Tyvärr var jag sugen på Indisk mat. Men de har så udda tider alltstå stänger mitt på dan å så...fattar ingenting!




Idag blir de en promenad ut sen å städa här hemma ....De är ju Fredag idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0