Ny mobil:)

Timmarna har gått så sakta idag. Pallar inte de allstå. Längtar tills my loverboy kommer hem:)
Då blir de å handla mat och gå ut med Kiro. Funderar på äta något riktigt gott ikväll. Har ju börjat äta dåligt sen jag blev sjuk. Vet inte varför de har blivit så. Å sen vi har skaffat hund har jag varit en massa ute. Så jag tror inte jag har gått upp så mycket sen sist!

Igår var vi ju i stan och fixade lite ärenden. Jag hämtade min ny mobil Nokia 97mini


De är kul med nya grejor men de jobbiga är att lära sig allt på nytt igen. Lite annorlunda ju:) men de skall nog gå! Sen var jag å pantade en ring- som jag absolut inte behöver längre. In på evil twins, för att boka om min tatuering. Avslutade med sushi:)  Kiro var helt slut efter alla bussbyten, och efter jag oc Erica släppade runt han i hela stan. Å ALLA gick fram med och skulle klappa han. Måste säga att han är riktigt duktigt nu. Har inte hänt en olycka idag så jag hoppas vi har åstadkommit något!!

13 veckor kvar nu- inte långt tid. Jag är riktigt nervös eftersom jag kan inte fatta att det är snart dags å välkomna de lilla underverket i magen! Jag måste säga att jag är helt överlycklig och trivs med mitt liv. Har också träffat min självsfrände och mannen i mitt liv, som ställer upp för mig. Är där hela tiden för mig. Kan inte förstå vilken tur jag har!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0