13 dagar kvar!<3

Varför tycker man egentligen de är kul och blogga? Min sambo förstår sig inte på de där. Men ja gör de varje fall:)

Vaaarmmttt...riktigt varmt. De är riktigt jobbigt å sova på nätterna. Mina fötter sväller i värmen. Jag känner mig lite svullen här å där men ja de är snart över och det är jag överlycklig för!´Skall bli underbart och få träffa mina lilla älskade dotter snart. Undrar hur hon kommer se ut?

Var hos barnmorskan i måndags. Har ytterligar gått ner. Nu väger jag 9,5 kg. Min lilla prinsessa ligger fixerad med (allstå ej ryckbar i bäcknet). Så nu närmar de sig med stormsteg.



Tråkigt att man inte kan göra så mycket. Jag hade velat bada, åka och göra saker på dagarna. Hade man bara haft körkort så.

Igår var Johnnys pappa här, de skall till skottland. Men de var inom för lämna barnvagnen. Nu har vi två:) De skall vara mer för att det skall underlätta och springa i trappen med den. Å sen har jag bättre kontroll med djuren.

Olyckorna som hände hemma med Kiro var bara för att han var uppspelt. Annars har de inte hänt något.  
Han är duktigt som säger till på morgonen och nu har vi börjat med ha öppen dörr.

Nej nu skall ja ränna med kiro ut och gå. Han är så törstigt och varm, stackaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0