Söndag är beräknat




Den 25 Juli Söndag är de beräknat. Å så spännande!! Vill att den skall komma tidigare...

En gymnasie kompis som ja träffade för ett tags sen fick sin lilla flicka som var beräknat 2 dagar senare än min.- http://angelicaslivo.blogg.se/ Grattis till den söta flickan!!

Jag hoppas verkligen det händer snart med! Känner de värker lite men inget annat. Skulle till stan idag men de blev inte mycket av de. Dör av värmen, trycker på när jag går.

Var hos BM igår så jag hoppas de är sista gången annars har jag inbokat på måndag med.  ALlting var bra. Hon sa att hon börjar känna värkarbete i magen så de är väl dags snart. Märker till och med hur min lilla flicka har knappt plats därinne. Så snart så, får jag se vårat lilla UNDERVERK:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0