Värkar

Sitter i min ensamhet, vill inte väcka älsklingen. Räknar minuter. Ringer barnmorskan. De går 4 minuterna mellan värkarna. Mina värkar har hållt på sen 21.30 och klockan är 02.30. De gör jätte ont ofta å ibland känns de mindre. Håller det på så hela morgonen så får jag åka in.
Sitter å funderar- tänk vad underbart om den kommer nu. Jag vill ha det gjort. ..
Men samtidigt är den alldeles för lite å de är inte förrän 3 veckor den skall komma...

Usch...tanken är skrämmande...när jag vet att de är egentligen inte dags..



Kommentarer
Postat av: Angelica

*Åå¨ så spännande.. Händer de nu????

PÖSS

2010-07-05 @ 13:03:15
URL: http://angelicaslivo.blogg.se/
Postat av: Paulina

Önskar de hände något men tyvärr...men värkar fick ja så de är väl dags för det strax:)

2010-07-06 @ 12:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0