Garnito FUCK IT!

Så förbannad idag. Garnito hade skickat mig till inkasso trots jag har ringt in och sagt samma dag att jag hade betalt. Så istället för att ringa å då fråga mig om jag verkligen ha betalt de skickade de mig till inkasso, vilket de skall dra tillbaka. Så jag skrev ut pappret från swedbank att jag hade betalt+plus kopierade pappret som JAG hade fått av dem där de stod var jag skulle betala in. LUST och sätta ut ett STOR stämpel med ett finger på alla papperna tillbaka. De är väl dem som har då gjort fel. Om de nu var att jag inte skulle betala in till företaget utan då borde de inte skriva Bg- nummer till företaget isf. Jag är så TRÖTT på dem. Bara en massa strul..

Ja nu håller man på och fixar jobb till syrran. Tyvärr så funkar det itne hemma. Så hon flyttar tillfälligt in till mig. Inte alls tänkt så. Jag har egentligen inte möjligheten att hjälpa henne. Nu när jag å Johnny håller på och bilda familj så blir det svårt. Så vi jagar jobb för fullt. Ett rum är redan fixat nu, slipper man tänka på de.

Mina tankar snurrar verkligen åt alla håll och hörner. Jag har ångest på dagarna för det känns som mycket med allt. Tycker det är dåligt av familjen å inte ta sitt ansvar när de visste att det skulle bli så. Men det vet vi anledningen för. Jag har inget emot ha syrran här. Men det blir mycket med. Å det rör sig väl om ekonomin med när vi skall ha en liten plutt.


Jajaj de löser sig med tiden alltihopa får vi hoppas...



Blir varje fall studenten för henne på fredag. Hon fick en fin kläning. köpt champange och lite cider. Sen inträdet på Le Cardinal. tyvärr orkar jag inte följa med. Jag är ju som sagt högravid och det blir för mycket. ..
Men hoppas hon skall ha askul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0