Inhandlat barnvagn

Jaha då skrev man ett lååångt inlägg sist som bara försvann!:S

Kul att vissa läser min blogg ändå:) då kanske inte man skall radera den ändå!!

Idag har de blivit grillning. Så gott ...färska biffar, färsk potatis och gräddfil+sallad förstås:) har lite besök så det var extra trevligt!! :D

I veckan tog vi hem barnvagnen vilket kändes väldigt lustigt, när de inte känns verkligt. Fick hem lite andra saker med så nu är det bara invänta på de såklart viktigaste:D       - 6 veckor kvar!!!




Var iväg i småland, vilket var mysigt och få komma iväg. Träffa Johnny släktingar och familj. Sen fick jag en guidning genom Vetlanda och Nässjö, vilket är hans hemtrakter.

Annars har de nog inte hänt så jätte mycket. Var nere i gröningen igår. Som man trodde fick man inte gå ifred utan att Kiro tog ALL uppmärksamhet!!! Men klart vi har världens finaste pojke:)


Fick fresten en video på Kiros pappa...så himla fin:)

http://www.youtube.com/watch?v=YnKITu3dxac



Nej nu skall det mysas i soffan:P hoppas de finns plats för mig med...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit snygg pappa han har...Lika snygg hund Kiro:P

Måste ses snart!

2010-06-05 @ 22:01:17
Postat av: Anonym

Va?! var du i småland? Nässjö? kunde höra av dej o komma förbi till mig jag bor jo utanför Jönköping :P

2010-06-10 @ 22:14:04
Postat av: Anonym

Ja visst e han emelie:P Klart vi måste. ..



Yes...ja de tänkte jag inte på. men vi brukar åka upp så vi kan ta en sväng om nästa gång, de väl paulina förstår ja:P

2010-06-11 @ 07:39:29
Postat av: linda

gud va söta hundar! :D

2010-06-11 @ 08:46:12
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0