KOM HEM

Älsklingens semester är slut. Tre veckor har gått riktigt fort. Nu skall man bara vänta i 4 veckor på lillen skall titta ut:) Jag är så nervös. Nu när man är själv.

Min lilla kisse är försvunnen för fjärde dagen. Usch blir så ledsen hon var mitt allt ju. Sa till Johnny att är hon försvunnen vill jag ersätta henne med liknade katt. Men de blir ju inte samma sak. Åååå om hon är påkörd varför hör ingen av sig. Om någon har henne hemma varför släpper de inte ut henne? Hon kan ju inte bara försvinna..

Igår satte jag upp ytterligare lappar. Ett par ungar kom in igår och trodde de var hon men de finns i grannskapet en liknade katt. Bara att den är lite mer gråspräcklig och har små runda ögon så det är svårt att de skillnad på dem...

KOM HEM.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0