Måndag

Köpte ett fint armband igår till Sandra. Eftersom hon fyllde år i helgen!!








Roliga speglar på famillia:P

Först hängde hon med på ultraljudet vilket var jättemysigt! Bäbisen vägde 2659 gram. Såg inte så mycket men lite fick jag se, å sen gör det inget för jag vet att hon kommer ut snart!!
Sen drog vi till famillia där hon fixade sina naglar och jag underkläder! Riktigt mysig dag, som alltid...! På torsdag har vi planerat in för grillning.

Blir sugen på å gå ut och bada och sola vilket är nog alldeles för varmt för min del. Kommer bara tuppa av så jag vågar inte. Har ju varit konstigt yr och svimmat när jag har vridit mig antingen i sängen eller soffan. Precis som ja skall tuppa av.

Idag blir de städning. Fixa en massa ärenden. Å öva med Kiro -måste vara duktiga på valpkursen ...annars blir det skäll på torsdag!! Måste också fixa skjuts dit. Kan inte gå 3 km själv från busshållplatsen! Jajaj de kanske ordnar sig...


shooooohoooo i sommarvärmen!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0