Godmooooorrrgggooonnn!!!

Uppe tidigt idag, hade svårt att sova! :S *suck*

Men skall vara glad att ja har fått sova ordentligt nu ett par dagar de är liksom inte mig! Kanske är det den nya dubbelsängen som gör underverk! :)

Igår var jag hos Belinda och fick se hennes två underbara barn. Å den lilla var så söt så jag skulle kunna ta hem han. Så liten. kan inte fatta att snart har jag en sådan i famnen!:D


Sen fick jag fixat mitt hår. Usch tar verkligen tid och vänja sig. Har ju varit svarthårig ett par år nu. Men nu är jagl lite mer koppar/rödbrun-aktigt. Vilket är skönt med ljust är att man slipper färga utväxten så ofta. Syns j inte lika tydligt.

Blev så jäkla sugen på å åka till semester. Alla resor iväg nu. Så fuskigt. Pallar liksom inte. Jag kan ju inte åka i Juni heller ifall lillen får för sig att komma ut. Man vet ju aldrig med sjukvården utomlands, det kanske blir ett skräckscenarier istället. Vore synd nu min första förlossning, kanske man inte vill ha fler. Hahhah som ja skall stoppa upp lustgasen i ansiktet, och få smärtstillande. Vill inte alls känna av någon smärta, vilket jag kommer göra ändå. Två av mina kompisar berättade att de har redan problem i graviditeten. Vilket jag är glad att jag inte har. Den ena hade problem redan efter 3 månader problem med att sova på grund av magen, den var i vägen. Vilket jag kan göra än, allstå sova på den. Min andra hade tidigt foglossning redan i v. 17. I vecka 23-24 kunde hon inte röra sig utanför dörren. Jag kan känna av att jag har ont i bland, väldigt ont, men de har bara hänt några gånger. Så jag hoppas inte de blir värre. Å de är skönt vill ju jobba fram till Maj:)



Imorgon blir de ULLARED, med emelie:D har inte varit där år och dar. Vilket skall vara riktigt kul:) Blir upphämtad sju på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0