Lång dag

Hatar MÅNDAGAR. För jag vet att älsklingen drar till jobb. Å jag börjar jobba själv. Har bara 5 dagar till och jobba sen är ja ledig. Kommer ändå vara pisstråkigt utan han på dagarna, fast jag har Kiro. Tror jag tar ut min föräldrarpenning i slutet av maj. Tänkte börja jobba v.22 men eftersom älsklingen skall ha semester så blir det att jag inte jobbar.
Som tur det får jag ta med Kiro på jobbet. Å de känns kanon eftersom jag behöver ananrs någon som passar han. VIlket tur att jag har en brukare som är hundälskare:)


Kiro på bussen




Idag har jag varit hos veterinären och Kiro har fått sin sista spruta, allstå 12 veckors sprutan. Blev lite piss sur för här stressade man iväg från jobb och sen hämta hans papper och vet. Sen var de 40 minuter sena. De var visst fler än jag som fick vänta. De på Din Veterinär är duktiga och trevliga men när det gäller och hålla tiden är de inte så bra på de!!


Måste säga att han har fått sjukt fin täckning och blivit så fin:)




Har börjat träffa lite andra hundar. Kiros favoritvän - Snö:) och hans vän:)





och Kingston - som han inte har riktigt blivit vän med!!


Annars har de inte hänt så mycket. Har varit på Ultra Ljud fick se lillen:) Såg ut som den hade världens största näsa men de var visst kinden som var ivägen!! Man ser inte så jätte bra men någerlunda!:)

Nu är jag i v.30 och det är 10 veckor kvar!!:)





Fick lura till älsklingen så jag fick en bild:P han hatar bilder:P så där har vi mina två älsklingar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0