Tisdag, Onsdag...

Idag har jag träffat en gammal gymnasiekompis Angelica:) Riktigt kul och vi var helt slut efter en runda på IKEA och VÄLA. Blev att vi gnällde över att de tryckte, vi hade ont överallt osv.. VIlket var skönt för nu kunde man gå hem och lägga sig i soffan med gott samvete:)  De roliga är att hon föder fyra dagar efter mig så då kanske vi hamnar samtidigt på förlossningsavdelningen!  USCH tanken bara förlossning! :S


Igår var jag en runda med Sandra i stan åt lite sushi. Gick en runda i maria kyrkan och kollade. Väldigt vacker kyrka. Kommer verkligen döpa lillen sen där. Tände ett ljus för min älskade gammel mormor.
Avslutades med H&M och Gina, sen var de rätt hem med sushi till älsklingen! :D





Sandra försöker se duktig och helig ut! :P







Nu är man varje fall ganska trött och skall softa i soffan efter allt gående...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0