4 månader! Hurra för Melody

Blir helt cp nu. Min flicka vaknar nästan var timme för att få mat. En trygghetsgrej. Läste lite på nätet om detta att man måste vänja av dem med detta och att de är nu de är dags och klara sig utan mat på natten. Vet inte om detta stämmer men skall prata med min barnmorska..

Hade en massa och skirva i min blogg men har glömt bort vad jag ville ha skrivit. Vårt bredband blev sönderbränt så vi har fått vänta på ett nytt som är ännu snabbare!

Jo de jag ville säga var att vår flicka har fått en egen stol från IKEA och har börjat få smaka på lite riktigt mat. Vilket hon klöktes av- vet inte om rot och potatismos är favvo precis heller, så vi får testa lite annat..




Ja är astrött och de börjar tära på min huvud att vakna sova vakna sova vakna sova...Vill att hon skall sova stor sett hela natten. Vi skall testa spjälsängen i helgen så får jag börja med rutiner om de nu de som behövs! Ännu jobbigare...:S



Från en liten plutt till


¨

till en stor flicka:) Växer fort...Min lilla flicka är 4 månader idag:) Hurra hurra hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0