Gotte :)



Gottilii gott gott:) Mamma lagade fläsk-kottleter , ris med rödvinsås:)

Trött mamma idag min flicka vaknar tusen ggr...Vet inte hur jag skall göra för att de skall bli bättre...kommer bli värre och vänja henne vid spjälsängen...

Tack frestan för alla kommentarer. tack för ni förstås. Var ganska tråkig dag igår med tanke på att jag fick ett sms från syrran att hon inte vill ha med mig och göra typ heller. Vilket kändes åså som de var mitt fel att vi umgicks när de var hon som frågade om hon fick komma. Nu har jag ingen alls. Ååååå vad allt känns jobbigt!!



I helgen har de varit mysigt. Spelat de nya Halo...askul med pang pang spel:P



Älskar alla krigspel. En av mina favoriter är Calll of Duty:)



Kommentarer
Postat av: Eva m töserna

Allt är bara bra med mig och flickorna :)

Läste om brottslingen!!

Gud? Vi kan kalla honom så Buddha eller ahlla eller varför inte kärlek som är det starkaste av allt <3

Jag beundrar dig och ditt mod att vara sig själv och stå för den man är!

Vi lever här och nu, det gäller att passa på!

2010-12-01 @ 11:36:53
URL: http://www.ebben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0