Vilka dagar!!

Igår var jag och Erika på väla och fikade. Vi stack sedan till coop för att handla för att baka lussebullar. Efter lussebullarna skulle jäsa, stack vi ut med Kiro å han fick dra mig i pulkan, vilket han älskade:) Folk stirrade verkligen och bli avvisar:) Jag älskar verkligen vår son, han är helt underbar vovve!! SKulle aldrig göra mig av med han oavwsett hur jobbigt de blir. Han är min bebis!!







Idag var jag hos tandläkaren och min lilla flicka var duktig. Satt duktigt och fint medans mamma satt och fick fingrarna i munnen. Träffade erika igen och fick solat, för första gången på 1,5 år. Så skööööönnntt, efterlängtat!
Avslutade dan med äta på Koreanska restaurangen. Där Melly blev bortskämd av hon som ägde stället. Gick runder i restaurangen och höll Melly! Hahhah hon har fått mycket kommentarer idag. Hos tandläkaren med, hon blev helt tills sig och ville hålla henne.

Vet har en underbar söt flicka:)






Lilla Melody äter banan, kladdig runt hela munnen:)
Måste säga att ja är världens lyckligaste mamma! Ja älskar min underbara sambo, min dotter, min hund och våra två kissar!:)



Hittade en bild på melly...shit så liten hon var för 4 månader sen....guuud vad de går fort!!!! Fattar inte fölossningen var så längesen, känns som evigheter sen!!! Tiden rinner iväg och den är dyrbar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde skriva att jag var med :(

2011-02-17 @ 18:57:14
URL: http://nasanova,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0