...

Stumpan sover. Mamma är trött. Pappa jobbar, ja en söndag, ja vad gör man inte för pengar...

Min flicka har sovit bättre på nätterna nu vilket är skönt! :) men är fortfarande astrött på dagarna fattar inte de!

Saknar någon att prata med umgås med, någon nära vän. Känns som allla är ju så upptagna hela tiden. De flesta av mina vänner som har barn och är mammalediga bor längre bort...

Jajaj de är väl hormonerna som spökar. Ibland är man världens lyckligaste, ibland sitter man i ett vrål och är världens ledsnaste! :S

Pratade med en annan om detta, som är åså mamma verkar ju ganska naturligt och känna så. Men en sak vet jag ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE MAMMA. Min dotter ger mig styrka och glädje. Hon är helt underbar. Underbart att se hennes personlighet redan.

När hon är ledsen, tar hon ner underläppen (vilket är väldigt roligt).
När hon koncentrerar sig så går händerna i ett och läppen puttar.
När hon skrattar, skiner hela hon.
När hon är arg...blir hon röd i hela ansiktet och beklagar sig (oftast till pappa)
När hon är rädd (som ibland badet) så håller hon spänt ihop händerna.
När hon skall visa hur duktig hon är så tar hon i allt hon kan och visar hur stor flicka hon är genom att stå upp:)
När hon pratar går munnen i ett, och hon skall berätta om allt

Min flicka är UNDERBAR, blir tårögd av tanken att ja har en egen liten dotter som sägs vara kopia av mig och en del av mannen jag älskar överallt annat...


Kommentarer
Postat av: Paula

Det där känner man igen :))

Jag har samma problem jag flyttade från skåne till småland och har knappast några vänner här, o alla e så himla upptagna med sitt liv o det är man själv också man vill så mkt men hinne knappt med saker. dagarna går förbi o man hinner inte äns märka att ytterligare en vecka har gått förbi :)men visst är livet underbart när man har en liten ängel hemma :)

2010-10-24 @ 14:20:52
Postat av: Cicci

Har också samma problem! Tur att ÖF finns. :) Dit har vi gått mån-ons-fre för att få dagarna att gå. Wille bara ÄÄÄLSKAR sngstunderna. :) Har dom inget sånt där ni bor?

2010-10-25 @ 21:39:06
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0