Julprylar

I år har vi köpt julsaker. Tycker detta är viktigt att mina barn får fira det så länge jag tycker de är ok.
För dem som undra har jag själv inte firat jul sen jag var liten. Mina föräldrar är Jehovas Vittnen och därför har vi inte gjort detta. De är inget jag saknar. Men känner ändå de dags för att testa på. De är själva julfiranden och alla fina färger och ljus som är vackert när snön har lagt sig. De är en mysig tradition som alla föräldrar firar för barnen skull, vilket jag kommer göra med...

Dem här julprylar har jag beställt...







Köpt mycket mera men orkar inte leta upp allt. Fina gardiner till vardagsrummet å mm....får väl ta bilder på de sen:P Nu har stumpan vaknat...måste kila...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0