till stan

Idag skall ja in tilll stan vid ett. Orkar egentligen inte men måste! :S Har frågat runt med bland vänner om de är någon som vill fika när jag ändå skall ner men ingen kan. Så de blir rätt hem igen efter de...

Skall ringa å kolla med om man kan kastrera Kiro på avbetalning. Eftersom de handlar om 2500 kr för att göra de som vi egentligen inte har råd med så måste jag kolla...han är alldeles för stirrig nu när man är ute med han.

Egentligen vill jag avla vidare han men de verkar ju inte bli mycket med de där...de får bli rätt av istället!!





busiga kiro...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Oj, förlåt. Räknar kallt med att alla vet vad ÖF är. :P Öppna Förskolan är det! Har ni ingen sån där? Våran ligger i samma lokaler som BVC. Denna veckan va de fingerfärg på schemat. Wille älskar att gå dit. Jag också för den delen. I Vetlanda finns det resurser. Ni får flytta hit! :P



Med min lille går de jättebra. 8 tänder, kryper, ställer sigg överalt, pratar massor, sover i eget rum, älskar ALL mat och är nästan jämt go o glad. :) Men om 3månader är han ett helt år! Tiden går för fort.

2010-10-26 @ 10:51:53
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0